Wirtualne biura
Każdej nowo założonej firmie automatycznie zapewniamy siedzibę. W razie potrzeby władze lokalne wysyłają pocztę na ten adres, a my przekazujemy ją dalej do klienta.
Jeśli potrzebujesz otrzymywać regularną korespondencję biznesową na ten adres, a następnie przekazywać ją na adres domowy lub skanować i wysyłać pocztą elektroniczną, albo jeśli potrzebujesz wysyłać korespondencję biznesową za pośrednictwem tego adresu, musisz założyć wirtualne biuro.
Usługę wirtualnego biura świadczymy we wszystkich krajach, w których zakładamy firmy (z wyjątkiem Wysp Marshalla i Gibraltaru), ale możemy ją również świadczyć w wielu innych krajach, takich jak Australia, Bahamy, Chiny, RPA, Malta, Malezja, Nowa Zelandia i Szwecja.
Cena podstawowa wynosi 650 EUR rocznie i obejmuje następujące usługi:
- Podanie adresu do odbioru poczty
- odbieranie poczty pod tym adresem
- przekazywanie poczty przychodzącej na adres użytkownika (domowy) w odstępach czasu zgodnych z jego życzeniem
- wysyłanie poczty z tego adresu
Oprócz opłaty rocznej należy również wpłacić depozyt w wysokości co najmniej 100 EUR na poczcie. Z tej kaucji zostaną potrącone koszty przekazania/wysłania poczty.
W niektórych lokalizacjach za dodatkową opłatą można otrzymać numer telefonu z automatyczną sekretarką, własny (dedykowany) lub wspólny numer telefonu z sekretarką, która będzie nagrywać i przekazywać wiadomości przychodzące, własny (dedykowany) lub wspólny numer faksu (faksy będą przekazywane do Ciebie w uzgodnionych odstępach czasu lub automatycznie) lub numer telefonu, pod którym wszystkie połączenia przychodzące będą automatycznie przekazywane bezpośrednio do Ciebie (na Twój telefon komórkowy lub do Twojego biura w Czechach). Opłaty i dostępność powyższych usług różnią się w zależności od lokalizacji. Skontaktuj się z nami, jeśli jesteś zainteresowany.